..

Get your dropdown menu: profilki/b>

wtorek, 27 maja 2014

Theyla mnie zablokowała?!

Hej, zapewne niektórzy z was znają teledyski użytkownika "Dirk"
Ja znam są cool, z niego biorę przykład :)
Ale jego dziewczyna :

Bez powodu mnie bloknęła!

Cooo to ma byc?! Ona za reklamy blokuję, ale nie pisnęłam nawet na jej profilu -,-
Nawet jej do znaj nie zaprosiłam -,-


A tak z innej beczki, Niedługo LATO! B))

Na lato.. zrobię letni blog ;D

I teledysk do piosenki "Mig - Miód malina" Teledysk będzie dla mojej kuzynki <3
Kto będzie tam występował też?

1.ludmi 321 lol
2.lagoona blue 78
3.Turkusoffa
4.ostin467
5.ewcia200415

Sorki że długo zaniedbywałam bloga... Ale wtedy musiałam się uczyc :|

Niedługo zrobię posta, w którym wytłumacze jak zrobić konto na YouTube :)

Bay, bay, bay :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz